tisdag 16 mars 2010

Sista mötet på beroendemottagningen..

Idag har jag varit på mitt sista möte på beroendemottagningen. Jag har gått där samtidigt som min gruppterapi (som jag kommer att berätta mer om vid ett annat tillfälle) för mina problem med alkohol som jag fick i samband med allt kaos som varit de senaste åren.

Det var mitt eget beslut för jag har klarat av att dricka på en måttlig nivå sedan september och jag är sååå stolt över mig själv. Min snälla läkare sa att det bara var att höra av sig och att jag kunde boka en ny tid om jag behövde. Det är skönt att ha kommit in i systemet i psykiatrin och veta att jag alltid kan få en tid om jag känner att jag behöver stöd igen.

Glad och stolt!!!!

1 kommentar:

attfllygautanvingar sa...

Underbart att du kan vara glad och stolt över dig själv, med all rätt..
många kramar