måndag 29 mars 2010

En bra dag!

Idag har det varit en underbar dag! Älskar mitt jobb och känner mig positiv och glad!
I veckan ska jag måla om i mitt kök och så ska en kompis hjälpa mig att sätta in nytt kakel i köket. Har länge haft tankar på att skaffa mig en ny lägenhet. Tänkte att det skulle vara bra att flytta till något nytt och börja på ett nytt kapitel i livet. Men jag trivs faktiskt ganska bra, min lägenhet är fin och det blev jag varse efter att ha varit på tre lägenhetsvisningar förra helgen.  Det enda jag egentligen saknar är att ha ett hobbyrum där jag kan ha alla mina projekt stående, slippa plocka undan allt  och bara fortsätta när jag känner för det. Helt slut nu, blir en tidig kväll idag och det bästa, jag hittade mina gamla dagböcker när jag röjde så nu ska det läsas och läsas...

2 kommentarer:

att flyga utan vingar sa...

Va skönt med sådana dagar =) kul att pyssla med lägenheten..
kram

Anna sa...

Vad skönt för dig att du haft en bra dag vännen. Tänker på dig! Kram