torsdag 6 maj 2010

En underbar helg, en intensiv men bra vecka

Jag mår bra. Bättre än på mycket länge. Det känns helt underbart. Jag vet att det kanske bara är en tillfällighet men jag hoppas på det bästa. Under tiden så ska jag njuta av allt. Helgen var helt underbar, hängt med fantastiska vänner hela helgen. Längesen jag orkade vara så social. Veckan har varit intensiv. Håller på att sätta upp en musikal på mitt arbete, där 3 klasser ska vara med. Det är ett himla sjå att få allt att fungera med in och utgångar, scenbyten och att öva in repliker, men så roligt. Sen har jag även startat arbetet med en mindre pjäs i en annan klass. Älskar mitt jobb, det är världens bästa.

Jag gick aldrig på familjetillställningen i helgen. Mycket dåligt samvete och det kändes hårt när jag ringde min brors unge för att gratulera honom och när jag sa att jag inte skulle komma. Jaja så är det,  jag måste tänka på mig själv just nu. Nästa helg ska jag iallfall åka hem och träffa hela familjen men då har jag räddat mig själv genom att jag ska ta med mig en av mina gamla pojkvänner som jag nu är bra vän med. Han bor i samma ort som mina föräldrar och det ska bli så kul att träffa honom och så skönt att slippa komma själv. Det kommer nog att hjälpa mig att distrahera bort det där andra som jag annars skulle gå och tänka på.

Tack alla ni som läser min blogg och tack ni som ger mig feed-back och skriver så varma fina kommentarer. Det betyder mycket!

Kram

3 kommentarer:

Tornedalskan sa...

Vad glad jag blir att du prioriterade dig själv - att du inte åkte på familjeträffen. Yes, jag är stolt över dig. Du är inte tvungen till någonting och framför allt inte till något där du mår dåligt.

Jag håller på dig. Kram från Gunnel B.

att flyga utan vingar sa...

Va underbart att det blev en lyckad helg, jätte roligt att du mår bättre och att du fått njuta av det.. Riktigt bra av dig att du inte gick på familjeträffen..
Massa kramar

lillasyster tyst sa...

Tack så hemsk mycket kära ni!