söndag 16 maj 2010

familjeträff

Hela denna helgen har varit så bra! Jag har njutit varenda sekund. Det gick till och med bra när jag åkte hem till mina föräldrar igår för att träffa hela min familj. Jag hade väntat mig att jag skulle tycka att det var sjukt jobbigt. Men det gick hur bra som helst. Ingen ångest, inga såna tankar som kom fram, inga äckelkänslor. Det gick till och med bra att föra en konversation med min bror även om vi inte pratade så mycket och jag lyckades att stänga av de tankarna.  Jag pratade mest med hans fru. Hon är en fin människa och förtjänar bättre en en lat man som min bror som knappt lyfter ett finger. De grälade helt öppet om detta och hon sa att hon började få nog. Så det som brukar vara drama dvs jag som får utbrott på min bror, det fokuserades på det istället. Blir alltid något drama varje gång vi träffas i familjen, suck ja, det är bara att vänja sig.

Mitt eget liv går bara uppför just nu iallafall och det känns underbart!

2 kommentarer:

att flyga utan vingar sa...

Va skönt att det gick bra =)
kramar

mig sa...

Härligt att höra att det gick så bra! :)
Ta hand om dig!