fredag 30 april 2010

En ledig dag och jag mår bra!

Trots alla mina funderingar och det jag genomgår med mina skuldkänslor för att inte dyka upp på familjetillställningar och mardrömmar (se föregående inlägg: Dilemma- berätta eller inte berätta och Intensiva mardrömmar) så mår jag bättre än vad jag mått på mycket länge. Det är härligt att kunna njuta och klara av att vara social igen. Nu vankas det städning, musik på hög volym och ikväll blir det fest! Livet e härligt trots allt :). Älskar våren!!

3 kommentarer:

att flyga utan vingar sa...

Å va härligt att höra =) ha nu skitkul rent ut sagt =) det är du verkligen värd!!!
Massa kramar

Paulina sa...

Du är värd detta, sug åt dig alla ljusa stunder. Det brukar ge en ernergi att klara av de mörka stunderna bättre. För de återkommer ibland o måste få det. Det man varit med om ju trots allt ett stort trauma.
Kram Paulina

lillasyster tyst sa...

Tack! Det gör jag verkligen.

Kram