onsdag 2 juni 2010

Sänder en tanke

Idag är jag hemma och tar hand om mig själv efter senaste dagarnas epilepsi anfall (se förra inlägg). Blivit bättre på detta, att faktiskt stanna hemma och vila när detta hänt, även om samvetet gnager.
Idag vill jag sända en massa kramar till dessa starka inspirerande kvinnor som jag vet har det mycket jobbigt just nu. Jag har följt era bloggar sedan jag själv startade denna. Ni ger mig styrka!


Stor kram till dig Anna
http://smultrans.wordpress.com/

och en stor kram till Flyga utan vingar
http://attflygautanvingar.wordpress.com/

Jag tänker ofta på er och hoppas att ni båda snart ska må bättre! Tack för att ni delar med er av era tankar som jag så väl och ofta känner igen mig i.

2 kommentarer:

Anna sa...

Stora kram till dig med min underbara fina vän. Du finns alltid inom mig. Kramar

att flyga utan vingar sa...

Det värmde otroligt mycket, vilka fina ord, jag blev verkligen rörd och det värmde otroligt mycket ska du veta.
Du lyste upp min dag fina du!!
Å du ska veta att du inspirerar mig otroligt mycket du med.
Är ett enormt stöd och lyft att kunna gå in och läsa här samt att få dina fina kommentarer!!
Tack för att du är du!!
Många kramar